Ακόμα και αν δεν είναι ο στόχος σας μια αθλητική απόδοση, το να κάνετε διατάσεις τεντώνοντας σφιχτούς μύες μπορεί να είναι το κλειδί ώστε ν ’απολαύσετε μια μέρα χωρίς πόνο.

Οι διατάσεις πριν να σηκωθείτε από το κρεββάτι το πρωί σας βοηθούν να πετύχετε αυτό τον στόχο, και είναι και μια ευκαιρία για περισυλλογή.

Εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία τεντώνοντας περιοχές του σώματος που είναι εύκολο να στοχεύσετε καθώς είστε ξαπλωμένοι: Την πλάτη, τους δικέφαλους και τους τετρακέφαλους.

√ Σηκώστε το ένα πόδι

Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια πάνω στο κρεββάτι. Τεντώστε το ένα πόδι ευθεία από τον γοφό, το γόνατο ευθεία αλλά ελαφρώς λυγισμένο, και τραβήξτε το προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τράβηγμα στο δικέφαλο του ποδιού.

√ Μια ελαφριά διάταση της πλάτης

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα. Λυγίστε ένα γόνατο και τραβήξτε το προς το στήθος σας. Για μια παραπάνω διάταση, τοποθετείστε απλά το γόνατο πάνω από την αντίθετη πλευρά του σώματος σας, τραβώντας τη σπονδυλική σας στήλη ώστε να γυρίσει ελαφρά. Για παράδειγμα, θα τοποθετήσετε το αριστερό γόνατο πάνω από τη δεξιά πλευρά του σώματος σας.

√ Διάταση τετρακέφαλου

Ξαπλώστε από τη μία πλευρά λυγίστε το από πάνω πόδι, τραβώντας τη φτέρνα όσο κοντά στους γλουτούς όσο γίνεται. Κρατήστε τα γόνατα ενωμένα και σπρώξτε ελαφρώς τους γλουτούς προς τα μπροστά: θα πρέπει να νιώσετε να τεντώνει ο μηρός μπροστά και κατά μήκος.